torsdag 21. juni 2012

Good bye

I går var det siste skoledag. Det er merkelig å tenke på at jeg ikke skal tilbake dit! Selv om at jeg bare har gått der 1 år, så har det blitt en rutine. Det er rart å tænk på at jeg ikke ser klassen min før om kansje et år, og det er jo ikke sikert jeg kommer tilbake til samme klasse engang! Jet tror det egentilig ikke har gått helt opp for meg at jeg drar. At jeg skal til USA. jeg skal til den andre siden av jorda!


Etter skolen vardet siste dag på teateret også. hvordan sier man egentlig hade til noen/noe man kommer til å savne noe sinnssykt? Jeg kommer sikket til å drive med teater USA, men det kommer ikke til å være Bodø Ungdomsteater! Jeg angrer på ingen måte på at jeg drar, tvert i mot, jeg gleder meg som en unge på julaften, men jeg kunne øske jeg bare kunne hoppe over alle disse avskjedene!

Ikke nok med at det var siste skoledag og teaterdag, men jeg feiret også halv-års-bursdag/avskjedsfest. I går var jeg akkurat 16 og et halvt år,  og siden jeg ikke akkurat er her den 20. desember så feiret jeg "bursdag". Dessuten er det mange som drar på ferie i dag eller i morgen og siden jeg enda ikke vet når jeg drar, kunne i går vært den siste gange jeg så mange av vennene mine. Det er bare det et det er veldig vanskelig å si hade for et helt år, SPESIELT siden jeg ikke vet noen ting! Jeg vet verke når jeg drar eller hvor jeg skal så det blir ikke ordentlig hade! Det går nok ikke opp for meg før jeg er på flyplassen og skal si hade der. Men det var en utrolig koselig kveld.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar