fredag 22. juni 2012

Hvorfor tar jeg et år som Utvekslingselev?


Jeg er en 16(1/2) ar gammel jente fra Bodø, Norge. Jeg går studiespesialliserende.Når jeg skulle begynne i 1.var jeg utrolig lei av skole, og hadde ikke lyst til å gå 3, vanlige, norske skoleår til, så jeg tenkte jeg skulle ta et utvekslingsår. og her er jeg, ett år senere, og venter på vertsfamilie i USA. det har vært mye venting, men nå har jeg kontroll på alt, tror jeg ;)


Egentlig bestemte jeg meg ganske spontant for "dette vil jeg", jeg hadde ikke planlagt dette i flere år akkurat. jeg og en venninne, som skal til England,begynte å snakke om det i fjor sommer. Og på høsten endte vi opp med å søke. Jeg har alltid hat lyst til å dra på språkreise, å få opplev verden , og jeg lekte faktisk med tanken på å gå hale videregående i Frankrike, men det ble aldri mer enn en tanke. så nr venninnen min fortalte at hun tenkte på å søke... vel, resten vet du. jeg søkte og kom inn ;)

Nå skal jeg gå ut å nyte sommeren. Det er endelig sol ute! det har ikke vært det beste været her, så jeg har ikke hat noe særlig sommerstemning, men nå begynner den å komme :)

2 kommentarer:

  1. søtedu :D - Silje

    SvarSlett
    Svar
    1. hvorfor kommenterer du som anonym når du skriver navnet ditt uansett?

      Slett