søndag 2. september 2012

norsk sjokolade

I dag spiste jeg min første friterte mat! Renee og Crory tok meg med til en slags messe. Der stilte de ut dyr, kåret de største grønnsakene, solgte mat og det var et lite tivoli også. Vi gikk for det meste rundt å så på kyrne, kaninene, hønene, sauene, grisene og geitene, men de kjøpte fritert ost, maispølse og fritert oreo. Maispølsen var merkelig. Den var litt god, men pølsen smakte rart og maisbrødet som er rundt pølsen smakte søtt. det var helt merkelig. Fritert ost smaker som ost med sprøtt smør rundt. Jeg er ikke den største fanen av det, men det går an å spise. Og fritert oreo var veldig godt, men man klarer ikke og spise mer en en for det er så utrlig mektig! Vi vurdete å ta en karusell etter at vi hadde spist, men vi fant ut at det var lurest å bli på bakken! etter  at vi hadde vert på messen, dro vi til grandma og grandpa  Freeman og svømte i basenget deres. I morgen skal vi i familieselskap der, det blir litt skummelt, jeg er litt nervøs for å møte alle sammen på en gang, men jeg klarer meg sikkert! Grandma og grandpa Freeman er veldig greie, så de har sikkert greie onger og barnebarn ;P
                   

Jeg tok med meg Kvikk Lunsj og Tvist til USA og i kveld smakte Renee, Cory og Renees søster på sjokoladen og de syntes alle den var kjempegod (bedre en Amrikansk), så gjenstår det bare å se om de liker brunost. Jeg må få mamma til å sende meg en snart. Men nå går jeg å legger meg. Jeg stod opp kl.7.00 am fordi klokken på mobilen sa 11 am, så helt til kl. 09.30 trodde jeg at jeg sov lenge, så nå er jeg ganske trøtt god natt alle sammen.
- Karoline 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar