fredag 7. september 2012

Oconto Fall HI

Da var de to første skoledagene unnagjort. Jeg kan ikke akkurat si at det gikk smooth, men jeg kom meg gjennom dem ganske greit. Det verste med skole er at rådgiveren er skikkelig rar, i timen før lunsj den første dagen min kom han inn i klasserommet og sa " er det noen som har lunsj i neste time? for Karoline, som er en utvekslingselev fra Norge, trenger noen å spise med." det var pinlig, skapene er så og si umulig å åpne, jeg kom får seint til to timer i dag pga. av det dumme skapet, og korridorene er forvirrende, selv om at skolen er bygd i en firkant! Alt annet er bra, bortsett fra kantinematen, den er medium bra. Alle er så hyggelige og snille hær, de tilbyr seg og hjelpe meg når jeg ikke finner fram og hvits det er noe jeg ikke forstår så forklarer de for meg. Men det er veldig lett å se på meg at jeg er en utvekslingselev, jeg leter konstant etter noe! ellers er timeplanen min veldig bra;
1. kor
2. markedsføring
3. algebra 2
4. U.S. historie
LUNSJ
5. engelsk
6. drama
7. kjeramikk
8. nett til deg (gym)
vi har 4 minutter på oss for å komme oss til klassen og en halv time med lunsj.

etter skolen så er jeg med i cheerleader teamet, tro det eller ei, men eg er! Jeg har bare hatt to treninger og neste uke er homecoming og da skal vi ha et nummer! jeg sliter litt for å si det sånn, men de sier jeg kommer til å være klar, så jeg tror dem. ellers så er jeg med på et slags amerikansk fotballag for Junior-jentene. Vi har ikke noe trener eller noe , det er bare for homecoming altså. Det er ikke lov til å takkle , men vi har et slags belte rundt magen så hvist du river det av telles det som en takling.(jeg tror det er sån det er , jeg har første trening på mandag så...). Og i morgen skal jeg på audition for skolemusikalen, og jeg fikk vite først i dag at jeg skal prøve ut, så det kan bli interessant! Ønsk meg lykke til. God Natt,
- Karoline

1 kommentar:

  1. Lykke lykke til Karro! Måtte du få den beste rollen!! <3 <3 <3
    -Ingvild Marie

    SvarSlett