mandag 28. januar 2013

California


Da var en uke i California over. And it was amazing!!! Vi gikk på the walk of fame, vi dro til Universal studios, vi dro til Las Vegas... og det var helt utrolig!! Universal var kanskje det beste, bortsett fra at det var rund 20+ og sol for det meste :D Las Vegas var også bra, men det er ikke så mye å gjøre hvis du ikke er 21. Jeg så et show, som var Utrolig bra!; Mystère het det, av Cirque du Soleil, og i dag fant jeg ut at en av sangeren er fra Norge. Det er kult!! På vei hjem fra Las Vegas besøkte vi Hoover dam. Jeg må innrømme, jeg hadde aldri hørt om den, men de sier demningen er ett av verdens 10 undre så det er vel kult :)

the walk of fame
Meg og vertsfamilien spiser på Hard Rock Cafe
vi bodde hos tanten til Cory, og hun hadde apelsintre i hagen :)
I Las Vegas bodde vi på Treasure Island  hotell.
Samme hotell som Cirque Du Soleil hadde forestilling
Hoover Dam. 


Den eneste nedturen med turen var at jeg hadde influensa uken før jeg dro, jeg var ikke syk lengre når jeg var der men jeg var fortsatt på bedringens veg de første dagene, jeg er vel forsatt ikke helt 100%,  kanskje 90. Men hvem bryr seg? Jeg hadde en fantastisk ferie, nå er det tilbake til et nytt semester og noen nye fag... jeg ønsker ferien varte litt lengre.

1 kommentar: