søndag 6. januar 2013

Happy New Year!!

Ja, jeg innser jeg ikke har skrevet siden Obama vant valget! Jeg ble veldig lite blogging i fjor, men det er et nytt år med nye muligheter. Mitt ene og eneste nyttårsforsett er å blogge mer, så får vi se hvor lenge det holder ;) Det er ikke det at det ikke har vært noe å skrive om, for det har det! 
Men uansett, jeg skrev i det forrige innlegget at try-outs for competition team bare ville ta en dag, men det varte et par uker, men tilslutt kom jeg med på begge competition teamene; Cheer non Stunt og Cheer Dance :D. Så vi har hatt trening hver dag etter skolen + tre treninger i juleferien. I dag var den store dagen, den første konkurransen! Etter vi var ferdig hadde jeg litt blandede følelser,men alt i alt gikk det ganske bra :) Vi fikk 1. plass i Cheer non Stunt og 2. plass i Cheer Dance. Vi var bare 2 konkurrerende team i begge kategoriene, så det var enten første eller siste plass :/ Neste konkurranse er neste lørdag, så da skal vi ta igjen :) 
OK cheerleading er ikke det eneste som skjer i livet mitt, men jeg tror jeg skal ta resten en annen gang så det ikke blir så utrolig langt. Men en ting jeg er ganske excited for er at jeg drar til California den 19. januar til den 26. :D Jeg gleder meg utrolig mye! Jeg skriver igjen snart, og denne gangen mener jeg det ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar